Дизайн автомобілів Hyundai покращується з кожним роком. З відверто нудних вони поступово перетворилися до цілком симпатичних. І це повню мірою стосується нової моделі електромобіля Hyundai Ioniq 5.
Як і обіцяли в компанії, до Ioniq 5 перейшло багато дизайнерських рішень концепту Hyundai 45, представленого 2019 року. І одним з найприємніших елементів є піксельні фари і «стопи». Автомобіль вийшов напрочуд вдалим. І дизайн – не єдина його перевага.
Автомобіль побудовано на платформі E-GMP, яка буде використовуватись для виробництва майбутніх електромобілів, в тому числі компанії KIA. Цю платформу створено спеціально для електромобилів, і її вирізняє, зокрема, збільшена колісна база. У Hyundai Ioniq 5 вона 3000 мм, що більше, ніж у найбільшого кросовера компанії Hyundai Palisade.
Салон
В салоні пласка підлога, а центральна консоль зміщується на 14 см, що може бути корисно для самих різних ситуацій. Наприклад, дістатися до водійського сидіння з пасажирського місця, якщо тебе підперли на парковці. Зміщується не тільки передня консоль, але і задній ряд сидінь.
Товщину стінок передніх сидінь зменшено на 30%, що залишає заднім пасажирам ще більше місця. А в салоні все зроблено з перероблених і екологічно чистих матеріалів.
На передній панелі два 12-дюймових сенсорні екрани і екран доповненої реальності Augmented Reality Head-Up Display (AR HUD), який проєцює інформацію на лобове скло.
Рух
Буде доступний задній і повний привід, і дві версії батарей: 58 і 72,6 кВт/год.
Версія Standard Range з батареєю простіше і повним приводом має 605 нм крутного моменту і розганяється до сотні за 6,1 сек. З заднім приводом 8,5 сек і 350 Нм відповідно. Причому виробник не озвучує запас ходу для цієї батареї.
Версія Long Range з батареєю на 72,6 кВт / год і заднім приводом набирає перші 100 км / год за 7,4 секунди. А з повним приводом – за 5,2 секунди. Максимальна швидкість – 185 км / ч. Пробіг при цьому – 470-480 км по вимірювального циклу WLTP (про який ми детально поговоримо наступного разу).
Енергія
Платформа E-GMP оснащена акумуляторною системою на 800В, що забезпечує прискорену зарядку. Але архітектура 400В теж підтримується.
Використовуючи швидкісну зарядку на 350 кВт електромобіль можна зарядити за 10% до 80% за 18 хвилин. А за 5 хвилин при тій же потужності автомобіль зарядиться, щоб проїхати 100 км. І це, нарешті, стає схожим за часом на заправку бензинових авто.
У Ioniq 5 підтримується функція Vehicle-to-Load (V2L) на 3,6 кВт, що дозволяє використовувати батарею авто як зарядку. Дві розетки для цього є всередині салону. А одна – зовні біля порту зарядки.
Ну що сказати? Вийшло круто. Якщо ви ніколи не хотіли собі раніше електромобіль – Хьонде готовий поборотися за ваші бажання. Всьому цьому щастю заважає хіба що шильдик Hyundai, який трохи набрид. Але, для KIA логотип вже змінили, може і до Хьонде дійде черга.
Протягом доби з моменту анонса, на автомобіль надійшло 23 тисячі замовлень, що є рекордом для Hyundai.
Новинка очікується на дорогах вже в першому півріччі 2021 року. Але не у всіх країнах, звичайно. Як і вакцина від короновіруса. Але це вже інша історія.